7 maj 2015

Torsdag 7/5 Skolan och träning

Idag på gympan drog brandlarmet igång!
*hövva* Och det var ingen övning!

Brandbilen kom och de fann att en av tvättmaskinerna
hade troligen släppt ut alldeles för heta ångor eller så
som gjorde att larmet utlöstes! 

Tur att det inte regnade just då!

Igår köpte jag även dessa push up bars.
Har svårt att ha handlederna i armhävningsposition.
Tänkte att då måste dessa göra det lite lättare.

Köpta på Teknikmagasinet för 99 kr.

Idag införskaffade jag mig riktiga cykelbyxor.
Tänkte att jag även skulle ha "riktiga" byxor
nu när jag ska cykla långt.

Idag tog jag min racer cykel till Tabatan.
Men när jag kom dit var den tyvärr inställd
på grund av sjukdom. Det var synd!

Krya på dig!

Så det blev att ta cykeln hem igen.
Hade i alla fall tur med vädret!
Det var uppehåll men blåste kraftigt!

Invigde även mina nya cykelskor och de
kändes jättebra!

Dessa blev pass 72 och 73/100.

Hemma blev det lite hemmagym istället.
Invigde mina push up bars och ja, jag måste 
säga att jag är nöjd!

Detta blev pass 74/100.

Smakade även på mitt nya te och det var jättegott!

Nu Nattinatti!



Inga kommentarer: