26 maj 2015

Tisdag 26/5 Mycket träning

I söndags när jag gjorde mina naglar
så trodde jag att det skulle bli denna färgen. =o)

Igår på jobbet blev det en liten kaffepaus igen.
Här har jag "sytt" en tygbit med hjälp av något
som syfröken Malin visade mig.

Roligt!

Igår for Husbandet och jag ner med min cykel till
cykel doktorn på Sportson. Fick ett sms typ en timme 
senare att den var färdig.

Så idag tänkte jag att jag går till dem och hämtar min cykel.
Sagt och gjort och japp, ösregnet missade mig!

Efter dessa pass och ett besök hos Mammografin så
tyckte jag att jag var värd lite gokaffe, latte med hasselnöt.

Och ikväll var det dags för lite träning med Shake It Now.
Och japp, jag tog cykeln dit, körde ett Tabata Cardio pass
och cyklade hem. Och ja, nu är jag trött! *hahaha*

Och japp, ösregnet missade mig igen! =oD

Men viktigast av allt, jag är tillbaka!
Och nej, så här många pass på en dag är inte nyttigt,
men nu blev det så. Ska inte upprepas på ett bra tag!

Och jag är så himla glad!
Jag har fått mer tid i skolan så jag har nu jobb
fram till mitt sommarjobb som startar i mitten av juni!


Nu nattinatti folks!


Inga kommentarer: