24 maj 2015

Söndag 24/5 Lite av var

I skolan har vi kikat på en film med Linnéa som
åker till Frankrike och kollar in Claude Monets tavlor.

Barna har målat av Claude Monets tavlor.
De är jättefina!

Igår så åkte ena nageln av, igen! *hm*
Ja, ja, ett tecken på att det var dags att göra nya. *hehe*

Och nya naglar blev det!
Inte de bästa men i alla fall!

Glittret var orange i burken men ser gult ut på.
Och turkosa små pärlor.

Idag mådde jag bra så jag passade på att klippa gräset.
Gräsmattan är typ 1200 kvm och jag använder inte
mataren på gräsklipparen. Jag vill använda benen. *hihi*

Efter det så kände jag mig fortfarande fräsch så jag drog
fram Ulricas utegym! *hahaha*

Det blev ett pass som jag antar att jag kommer 
att känna av imorgon. *ler* Gött!

Nu så är det bara rösten som ska komma tillbaka
till 100%. Annars är jag nog återställd!

Asså, fjorton dagar utan träning är inget roligt!

Nu så, nattinatti alla goa!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Oj, är du ännu förkyld. Men man ska ta det lugnt när man inte är kry, lärde inte din mamma dig det när du var barn??? :))
Jag har fått en släng jag också och jag ska verkligen försöka ta det lugnt den här veckan.