7 augusti 2015

Fredag 7/8 Fredag och sytajm

De senaste gångerna jag tränat har jag känt av 
lite skallebank och det är ju inte så roligt!

Provade i tisdags att ta en tablett innan och 
visst, det gick ju bra tills jag lade på tungt
så jag fick jobba lite extra. DÅ ville hövvet minsann
inte vara med längre! Jäla shuit hövve!

Finns det reservdelar?
*hehehe*

Så i torsdags eftermiddag kände jag av huvudet
igen så det blev till att avbeställa spinningen.

Ja, ja, får vila några dagar så kanske det blir lite bättre!
Alla väderomslag gör ju inte saken bättre heller! 

SYTAJM
Idag fredag så sydde jag ytterligare en del till  min Jewelbox.
Tyckte att det räckte med fyra delar, eller så är jag helt
enkelt lat, så jag lade till en ytterkant tills jag tyckte att
den verkar ok för att vara en liten filt kanske. *ler*

Nu måste jag finna en baksida och kantning.

Just nu njuter jag av ett glas rött så här på kvällen!

Ha en jättetrevlig helg!

Inga kommentarer: