9 augusti 2015

Söndag 9/8 Kalas x 2

Lördag
Igår for Husbandet och jag upp till Stockholm kl 7.

Uppe i Stockholm, Årsta Havsbad, så var det lite blött så att säga.
Så grinden var inte på sin vanliga plats. *ler*
 
I onsdags fyllde min Lilla Momo hela 92 år.
Så Husbandet och jag for upp för att överraska lite. *hihi*

Här sitter en trött liten Momo och vilar i solen.
Grattis käraste du!

På lander fanns även min lilla Mamsing
och min moster Monica. De blev jätteöverraskade!

När mitt barnbarn kom ut på landet så var
även han lite trött. *ler*

Självklart var mamma Bea och pappa Nicklas med också.

Sen när Loke vaknade så smaskade han
gärna på morfars finger. *hihi*
Sötnos!

Sen körde vi hem i solnedgången!
Vi kom hem vid kl 23.

Söndag
Igår började jag på en tvåändsstickning.
Det tog mig typ två timmar att komma ihåg upplägget
och hur jag höll i trådarna! *hahaha*

Skam den som ger sig!

Och idag så har jag suttit i solen nästan hela dagen!
Jätteskönt!
Mene, det kan ju vara bra att sola även baksidan! *hihihi*

Så jär blir baksidan av tvåändsstickningen.

Stickar i 100% ullgarn från Gårdsmejeriet Ostbiten.
Strumpstickor nr 3.
Mönster: I mitt huvud.

Det var en fin dag idag! =o)

Idag firade vi sonen, Jerry, som egentligen fyller på onsdag.
Och då kom lilla bonusbarnbarn Leo.

Han var också lite trött! *ler* Gosis!
Idag var det pappa Pontus famn.
Bakom syns mamma Erica.

God natt!

Inga kommentarer: