15 augusti 2015

Lördag 15/8 Cykeldag och bilutställning

Idag var det en solig dag här i Skövde.
Då fick det bli en cykeldag helt enkelt!

Cyklade till Sköde flygplats där det var utställning.
Här är det stora tvåhjuliga snygga åk.

Här är det fler snygga tvåhjulingar.
Dock inte så snabba då de är moppar. *hihi*




 Klarblå himmel, många snygga vrålåk och många besökare!

 Långa rader var det! 

Lite loppis fanns det också.
Här fick jag en liten påminnelse om vår
fladdermusstol vi hade hemma i vitt skinn.

Här i mitten en gammal barnstol bland annat.

Det fanns även fyrbenta hästkrafter på plats!
Ponnyridning för barnen. 

Denna var så rollig tyckte jag!
I det mittersta hålet sticker det ut en råttsvans och rumpa!
*hahahaha*

Någon som visar hur det ser ut när man fäller ner taket tror jag.

Ett traktor-pulling objekt

Kom att tänka på Mad Max. *hehe*

Små godingar!

Några baksidor fanns det om man säger så! *hihiÄ

En hederlig bubbla som var målad som en nyckelpiga!

ALLA storlekar fanns på plats! *hihi*

Gamla bågar fanns det också!




Efter att jag cyklat ett tag så var jag tvungen att fylla
på mitt vatten som tog slut.

Ops! Det blev visst inte bara vattenpåfyllning!
Det blev visst en glass också! *hehe*

Den totala cyklingen idag blev 40,18 km.
Jag är jättenöjd och solbränd! =oD

Med detta pass så blev det nr 9 av 100 innan jul.

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!

Inga kommentarer: