26 augusti 2016

Fredag 26/8 Jobb, handarbete och sjukhus

Onsdag 24/8
Var det första stickcafét med Hjälpstickan i ABFs lokaler.
Himla trevligt!

Och efter det var det träff med Löpugglorna i 
himla trevlig miljö!
Jättemysigt och trevligt!

Garn: Kauni köpt i Tallinn
Stickor: 5
Mönster: Frihandsstickar

Torsdag 25/8 
Idag var jag först på besök hos en vän och
käkade lite frukost. Himla mysigt!

Sen var det dags för en intervju hos Hjos
Folkhögskola. Intressant jobb! 
De ska ta in fyra personer för intervju
så det känns ju jättebra!

Får svar från dem i nästa vecka.
Har inte fått svar från polisen än.

Har stickat färdigt Midsommarsockorna.
Garn: San Francisco Color 209
Stickor: 2,5
Mönster: Ravelry

Fredag 26/8
Idag for Husbandet och jag ner till Göteborg.
Och då måste jag ju göra något i bilen.
Så jag fortsatte på min regnbågssjal.

Den är klar nu men jag har inte fotat den och mätt än.

Först var vi på Syfestivalen på mässan.
Himla trevligt!

Träffade fina Susanne på Massor av garn och 
fina My som var med Sticka.
Kram på er!

Efter det var det väll inte så roligt.
En tripp till Sahlgrenska för ett första
möte inför kommande strålbehandlingar.

Det var jobbigt men det är ju bara
att härda ut för behövs!

Sen när vi kom hem for vi ner till 
Matfestivalen som pågår i Skövde nu.

God mat!

Önskar er alla en trevlig helg!

Inga kommentarer: