1 augusti 2016

Söndag 31/7 Kalas, hemresa, socka och gammalt

Idag firade vi att Erica fyllde år igår.
Och varför vi inte firade henne igår var för
att hon firade hos sin mamma som också 
överraskade med att gifta sig. *hihi*

Idag åkte även Bea, Nicklas och lille Loke
tillbaka till Stockholm. Det var roligt
att ha dem här nere. Vi träffas inte så ofta i och 
med att de bor i Stockholm.

Träffar lille Leo oftare. *ler*
Älskar mina barnbarn! =o)

Idag tänkte jag att jag skulle börja sticka på
 Järbo garns socka Magdalena.

Och det började ju jättebra! 
Eller inte! *hihi*
Drog ur en sticka istället för att dra den framåt.
Ja, ja, gör om gör rätt! =o)

Och vad jag har lyckats med här vet jag inte!
Men helt plötsligt så har jag ett avigt varv på tårna!
*hahaha* Ja, ja, det får bli en variant!

Troligen har jag dragit i fel sticka när jag skulle
sticka första varvet. *hm* Ja, ja, shit happens! =o)

Det blir nog en socka av dem i alla fall!

Garn: San Francisco Color in Design 75% ull 25% polyamid
Runstickor: nr 3

Bea drog upp mina gamla album från källare!
Häjje guuu! *hahaha*

Ja, det är i slutet av 80-talet och de första tre
bilderna är en nyårsbal med två av mina fina
väninnor, Nettan och Helene! 

Det sista kortet är på en Ålandskryssning
i bollhavet! *hahaha*

Då var man Young, Wild and Crazy!
Nu är jag bara Crazy! *hahahaha*

Nattinatti alla fina!

Inga kommentarer: