23 augusti 2016

Tisdag 23/8 Herbalife och träning

Måndag 22/8
Idag tänkte jag gå ut och gå men såg att det var på 
väg att regna så nej, jag ville inte gå i regnet.

Jag drog ner till Actic istället.
Där blev det en dryg 4 km gogging (gå/jogga).
Jag styrketränade också i ca 1 timme. 
Jag körde armar, axlar och rygg. 
Kändes väldigt bra! 

När jag kom hem provade jag en ny blandning
som jag gillade. Det var smaken choklad, proteinpulver
med vaniljsmak och svarta vinbärsjuice.

Det var jättegott!

Om någon är intresserad av Herbalife produkter
så är jag en oberoende distributör.
Maila på ulricaea@yahoo.se.

Tisdag 23/8  
Idag sken solen och jag laddade!
Säsongens första cykeltur!
Solen sken och det kändes jättebra!

Jag cyklade till Elins köpcentrum för att ha ett mål.
Dit var det knappt 8 km. Sen vände jag och cyklade
tillbaka till Coop Xtra för att köpa glass. För
det tyckte jag att jag var värd! =oD

Sen rullade jag till "grannen" till Coop Xtra,
Shake It Now, och hälsade på lite. Och efter det
cyklade jag hem. Känner av min inflammerade
slemsäck fortfarande men tar det lugnt i uppförsbackarna.

Och på kvällen så var det dags för tisdagens spinning!
Den kördes som vanligt av fina Julia på Actic
som ligger på Arena i Skövde.

Tack för den genomköraren!

Inga kommentarer: