5 augusti 2016

Torsdag 4/8 Träning och stickat

Igår var Husbandet och jag ute och gick igen.
Jag kallar denna sträcka för " Walk about Hentorp".

Det var inte strålande solsken men heller inget regn!
Vi fick mestadels dis-sol och det var bra. =o)

Här har jag precis gjort klart hälen och hälkappan
och börjat på skaftet av Magdalenasockan.

Och här är de klara! =oD

Hoppas bara att mottagaren blir nöjd!

Garn: San Francisco Color in Design 75% ull 25% polyamid
Runstickor: nr 3

~  ~  ~  ~  ¤   ~  ~  ~  ~  

Jaaaa, glömde ju berätta att igår fick jag ett överraskande 
telefonsamtal från polisen! *hövva*

Kvinnan i luren var jättetrevlig!
"Hej, jag heter... och ringer från polisen. Vill börja med att
säga att jag ringer inte för något brott. Utan jag har fått
ditt namn från arbetsförmedlingen." *pjuh*

Blev ju lite nervös där ett tag! *hahaha*
Så jag ska på intervju den 16/8 hos polisen!
Jippie!


1 kommentar:

Tumlaren sa...

Grattis, grattis till jobbintervjun! Jättefins sockor du har stickat, fina färger också. Trevlig helg