10 maj 2011

7kgymnastik

Idag var jag på 7kgym och det var roligt!
Erik var frisk och kry så han kunde dra och
rycka i min fot. *hehe* Det är som sagt en skön känsla,
ibland smärta när han gör det. Idag gjorde han något nytt,
fick ligga på mage på en brits, han lade sitt knä i mitt
knäveck och "drog loss" foten. Knak sa det! *skönt*

Gjorde några övningar till. Samma visa igen, ligga på mage,
hans knä i knävecket och denna gången "vred han till"
foten. *knak igen* Mer smärtsamt men skönt i alla fall.
Ja, ja, jag vet att jag är makaber! *hahaha*

Jag är lite otålig för jag tycker att foten borde vara bra nu!
Men, det har snart gått fem månader bara. Efter ett sådant
fotbrott som jag haft tar det säkerligen upp till ett år. *hm*
Ja, ja, det får vi vällan bli två om! ;)

2 kommentarer:

myzpyz sa...

underbart med knak!!!
jag måste boka tid hos naprapaten så dom kan knaka mig - nacke, rygg, höfter *myyyz*
kramar

Sunna sa...

min man bröt armen i höstas och har problem ännu, tror faktiskt att det tar lång tid, men det fixar ni, båda två