15 maj 2011

Dagen

*hm* Vad har jag gjort idag?

Tja, kom i säng typ 03,30.
Klev upp vid 9.30-tiden.

Räknade matte hela dagen och fattar till viss del vad jag gör.
Och det är roligt!
Blev trött av allt räknande så jag behövde sova lite
middag mellan 15,30-16,30 cirkus.
Det var skönt!

Tagit ner en massa tvätt, tvättat en maskin och hängt den,
tvättar ytterligare en maskin.
Inte maskinen dåra men tvätten i maskinen. *hehe*

Käkat middag som Husbandet köpt, grillad kyckling
med potatissallad eller cole slaw eller hur det stavas.

Gick och röstade med Bea som skulle rösta för första gången.
Men det gick bra. När vi kom hem igen gick vi ut med Pluto.
Och när vi kom in så började det regna.

Tänkte att jag skulle räkna lite till men det känns
lite motigt just nu. Ja, ja, bara att bita ihop!

Detta var min dag än så längen. =o)

Inga kommentarer: