14 maj 2011

Mer skumma saker

Blogger har varit jättebra fram tills nu! *hm* Först försvann ett inlägg men det kom tillbaka. Nu när jag kikar i min mail ser jag inte två inlägg som folk har gjort! *typiskt* Ja, ja, de kanske kommer in lite senare.

Joanna: Jag hoppas verkligen att din op gick bra med ställskruven! Ber om ursäkt att jag inte sett ditt meddelande tidigare! Jag blev i alla falla bara lokalbedövad och så fick jag någon tablett av något slag som gjorde att jag var borta en stund. *hehe* Efter att jag tagit bort skruven gick det mycket bättre att gå. Hör gärna av dig igen om du undrar över något. Jag ska ha bättre koll på min mail, lovar! Krya på dig också! =o)

Tatiana: Samma här, ser inte ditt inlägg i bloggen. Ja, jag pluggar matte nu på närdistans. Pluggar upp så jag får gymnasiekompetens som det heter. Jag hade bara svenska och engelska på min gymnasielinje. Om jag ska plugga vidare eller söka jobb så bör jag ha minst gymnasiekompetens och nu ligger jag på grundskola vilket inte är så bra. Den vattendrivande medicinen verkar. Har tappat ca 2,5 kg! *hahaha* Hoppas det går bra med vikningen! Jag är övertygad om att den blir urläcker som alla andra av dina fina kläder! kram kram =o)

Inga kommentarer: