31 maj 2011

Fila...

...hälarna tänkte jag gör när jag ser hur mina fötter
ser ut igen. *hm* Medicinen jag fått verkar vara
vänstervriden på något sätt. Undra om läkaren
kan skriva ut meducin som är högervriden? *hehe*

Satt med det ena benet över det andra och filade lite.
Sen när jag tog ner benet så, oj da! *s*

Snacka om att ha vätska i benen!
Denna bilden är tagen från typ hälsenan
och fram åt. Det är mitt ärr som lyser lite rött i
skenet. Foten är längst till höger utanför bild med
tårna pekandes uppåt. *hehe* Ni fattar kanske. ;)

Tror det blir att ringa den trevliga läkaren igen. =o)

3 kommentarer:

Cicki sa...

Vad jobbigt det verkar. Hoppas du kan få hjälp snart.

Rosenvante sa...

Men att det aldrig ger med sig. Kan du inte få lägga upp benen på nått när du är på jobbet?

Smycka sa...

Cicki: Jo, det är lite jobbigt i vissa lägen, men det är ju som allt annat. Man vänjer sig! =o)

Rosenvante: Det är lite svårt att sitta i högläge på jobbet, har provat. Har du sett en liten Greta i tidiningen? ;)