13 maj 2011

Uppdatering

Bilderna kom i lite oordning men det
får ni alldeles gratis! *hehe*


Igår på jobbet kikade jag ner på min högerfot och OJ DA!!!
Fotot är taget från tån och upp mot ankeln.
Det är alltså HÖJDEN mitt på foten!!! ÅH DE FUFF!

Så här ser jag ut när jag kommit hem.
Inte konstigt att man inte hittar några skor
som passar! *skrattar*

Den ser inte klok ut! Men, hör och häpna, vänsterfoten
är näst intill normal! *jihuu*
Ställde mig på denna däringa dumma
vågen igen dåra. *hm*
Och jösses amalia! Jag har tappat 2,5 kg på
två dagar! *hahaha*

Detta är mitt nya liv! Matte, sticka och datorn. =oD
Har inte kikat på tvn sen 2 maj.
Jo, igår såg jag på kvalet till eurovision songcontest
eller vad det heter. *s*

Här är ytterligare en leverans nr 21. En grå halsdukstup i
Indiecita Alpaca 100% fleece alpaca.
Stickad på rundstickor 2,5.

I söndags satt jag ute på altanen nästan hela dan.
Jätteskönt! Här är en normal fot i alla fall!

Och även högerfoten är så normal den kan bli
under omständigheterna.

Sitter och dricker mitt kaffe och stickar på Leverans nr 21 som snart är klar.

Min fina kaffemugg som jag köpt i USA! =oD
Dricker gärna med en sugrörssked. *fnissar*

Här börjar mina fina tulpaner att blomma.
Denna är en liten tulpan men det har blivit lite
fel i löken tror jag för de är lika stora som
alla di andre. *hehe*

Här är en gul en tillsammans med en maskros. *s*

Och till sist mina frasiga lila.
Längre upp i trädgården planterade jag ett helt
hav med tulpaner, påskliljor och pingstliljor i
olika färger. Men den delen har även rådjuren
hittat så jag hinner tyvärr inte se dem blomma. =o(

2 kommentarer:

4U2 sa...

Fina blommor (rådjuren borde låta bli inköpta blommor, speciellt nu när det är så frodigt överallt!). Den foten påminner mig om mitt ena graviditet då hela jag var mer svullen ändå!

Smycka sa...

Ja, jag tänkte tillbaka när jag hade en sådan fot första gången och det var just när jag var höggravid för typ 18 år sen. Sen har det fortsatt, dock inte så stora som de är idag tack och lov! hahaha