16 maj 2009

Fint besök

Idag fick jag fint besök!
Pärlmuddis kom och klämde lite på
Tallin-garnet över en kopp kaffe. *s*
Alltid roligt med trevligt besök!
Hoppas Dottern och kompis tyckte om filmen.
Får ju erkänna att jag blev ju lite avis när du
sa att de skulle på Änglar och Demoner eller
vad den nya filmen heter på svenska. *hm*
Ja, ja, en annan får vällan vänta tills den
kommer på DVD eller går på TVn. *skrattar*
Snart är mitt nya fina kök klart!
Husbandet fick upp handtagen till alla lådor och dörrar!
Jag är tydligen inte som alla andra, för jag ville ha
alla handtagen åt samma håll, vågrätt.
Passar min smak och mina händer alldeles utmärkt! *fnittrar*
Ha en underbar lördagskväll! =o)

6 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Tack för gott kaffe och mysig stund i solen på din fina altan!!
Tjejerna gillade verkligen filmen, den rekommenderar de!
Mysiga garner du hade köpt!!
KRAM

Musseblomman sa...

Vad snygg sjalen blev.. Ska också gå o kolla på filmen så småningom.. Har läst boken och den var ju bra.
Varför inte göra slag i saken och knalla iväg o se den på bio. ;)
Filmer gör sej bäst på bio tycker jag..
Ha en härlig dag!

Sunna sa...

Va kul att kunna träffa lite bloggkompisar och klämma lite garn ihop, det skanar jag, en likasinnad i närheten

Smycka sa...

Muddis: Jag får vällan ta och gå på bio jag också! *hihi* Jag kunde som sagt har köpt upp båda affärerna för det var så himlans roligt! =oD

Musseblomman: Tack! Jag har inte ens läst boken lat som jag är. *s* Men jag tycker om bra filmer. Önskar dig en trevlig kväll!

Sunna: Det är jättetrevligt att träffas irl! Synd bara att vi inte gör det lite oftare. *ler* Förstår vad du menar! Innan jag gick på stickcafét så kände jag ingen här i Skövde som gillade att handarbeta. I min krets är det nog bara jag. *hehe*

Eva sa...

Handtagen ska vara vågräta, mest
praktiskt och faktiskt riktigt snyggt,så du behöver inte känna dej udda för att du tycker så !

Jag har inte läst den omtalade boken heller men tängte se filmen
Bio el DVD det vete sjutto ! fasst det är ju lite speciellt m Bio.
Victor hälsar och tackar för grattiset

Kram !

Smycka sa...

Tack Eva! *ler* Jag tror det får bli DVD för min del. *s* Hoppas Victor fick en bra dag! Kram =o)