31 maj 2009

Igår...

...var det jätteroligt! Mådde mycket bättre än i fredags så jag beslutade mig för att fara iväg på festen i alla fall. Kom fram ca 16, grillningen började ca 18,30. Vi hade jättetrevligt! Jag och alkoholen är ju inte riktiga kompisar längte, men vi kom rätt så bra överens. *s*

Fick åka i en tjej-bil! Buick -58 som var rosa och vit!!! ÅÅÅh vad roligt det var! Tillbaka till festen en liten stund och sen in i en annan bil för vidare transport till Idas Brygga i Karlsborg. Där var det två musikanter som hette 2 original. De var kanonbra!!! Vi dansade och sjöng, sjöng och dansade jaaaa, så höll vi på heeeela kvällen! *hihi*

Mitt snälla Husband kom och hämtade mig sent på kvällen och då upptäckte jag att rösten hade smitit! *hm* Why!? Kan ju inte vara för min sköna sång skull, eller?! *haha*

Å vad hade Husbandet gjort när jag inte var hemma tro?! Jo, han hade först möblerat om i sovrummet!!! *hm* Och sen, sen såg jag varför, han har ju gjort hål iväggen för den nya dörren till vårt sovrum från det nya köket! *haha*

Ja, ja, sitter i alla faller vid datorn, mår bra i övrigt förutom halsen dåra. Är lätt rödbränd sen jag stekte fläsket igår då, men ja, det blir nog brunt, hoppas vi! *håller tummen*

GRATTIS PÅ MORSDAG ALLA MAMMOR!

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

okej, du var alltså i Karlsborg igår.... Hörde allt sången, men visste inte att det var du. Det hördes ända bort till campingen.... Du kunde allt kommit förbi en sväng o tatt ett glas rose eller två...
KRAMELIKRAM

Smycka sa...

Ojda, hördes min skönsång hela vägen till campingen. *asg*

Kramzikramzi =o)