28 december 2013

Året sista scraps-utmaning

Majas Paradis har en 
Kila över och kolla!
Man kan vinna scraptyp!

Jag är stolt över alla mina arbeten!
De är inte så många men i alla fall!

Den som jag nog gillar mest är min
väska jag sydde i omvänd applikation.

Många olika delar som skulle ihop och
en massa tänk här för en nybörjare. =o)


 


Gillar även min julduk.


PST Jag gillar som sagt alla mina arbeten! 
De som är ovan är de jag gjort själv, utan hjälp.

Första projektet - Plockepinnfilten

 Andra projektet - Omvänd applikation  Baksidan

 Andra projektet - Omvänd applikation  Framsida

Detta är mitt första alldeles egna projekt
som tyvärr blev fel men ok i alla fall, tycker jag. ;)

Och nu blev den andra jullöparen klar. =o)

1 kommentar:

Maja sa...

Kul att du är med och busar, Ulrica!
Hoppas verkligen att jag får se dina arbeten "live" snart!
kram//Maja