15 december 2013

Träning?

 
Efter att ha nått mitt första och andra delmål kände jag
att nu var det dags att gå till Gina Tricot och se om det 
var ok. Och dra på trissor! Det var det! JAG har 
köpt braxer på Gina Tricot! Woohooo! =oD

Och jag kan ju säga så här dåra, att fredagar är ju 
en av mina vilodagar. Men se ni DET kändes inte
när jag provade en hel hög med byxor!
Var ju helt färdig efter detta!

Men lycklig!

Och efter det så gick fötterna av sig självt mot H&M!
Och precis i entrén hängde en stor T-shirt som var lite
oval i nederkant som jag gillar. Ja, ja, tänkte jag, jag tar
den störstaste de har! *hm* Måste ju chansa liksom!

Ja, ja, jag gick vidare och hittade lite mer grejs att prova.
Bland annat en kavaj på rean. Ja, ja, jag testar.

Gick till provhytten och det gick ju som det brukar göra. 
Man får inte ha överarmar (kallas muskler för en del).
Man får inte ha tits (även kallade bröst) eller typ mage!
That´s the story of my life! MEN, asså, jag säger bara MEN!
När jag tog på mig den T-shirten så satt den jättebra!
Och för 80 kr så, jaaa, jag köpte den!

Sen provade jag två kavajer jag hittade i fyndhörnarn,
(även kallad rean). Den ena var inte alls rolig på och den
andra var ju bara helt perfect! Och priset da? 
Ja, priset var hela 200 riksdaler så DEN köpte jag också! =oD

Och efter denna utmattade träningspass var jag ju tvungen
att ta en liten paus på Waynes Coffee med en 
liten lyxig chokladboll. *mums*

1 kommentar:

Cicki sa...

Härligt när man kan fynda så.