5 december 2013

Träning och kort

I tisdags var jag faktiskt och tränade fast jag har inte
uppdaterat bloggen. =oD

 Har plastat in mina scrap julkort och ställt dem fint i
en låda. Har med mig en liten pärm med bilder på
insidan så man slipper öppna plasten.

Bild på ett av korten.

Igår var det dags igen för mina klasser!
Först var det Latin Jam och sen lite core.
Foten gillade dock inte dansen igår, för
när jag gick ner för trappen så knakade det till
i den "brutna foten" ordentligt och jag kunde knappt gå!
*buhuuu* Lite lugnare i dag, men svårt att gå
nedför i trappor. Ta det lugnt står på schemat!

Så idag blev det bara cykling för det är mest skonsamt
mot min lilla knas-fot. Körde manuellt program i 20 min,
två olika uppvärmnings-program á 7 min samt ett
automatiskt-program i ca 20 min.
Totalt blev det drygt 50 min på cykeln. 

Inga kommentarer: