15 december 2013

Träning och en gammal pingla

 Den 9/12 bar det iväg till träningen igen. Skönt!
Nu blev det 40 min cykling och 15 min powerwalk.

 
 Den 10/12 blev det en 30 min cykling och 30 min
powerwalk. Gött! =oD

Och efter att jag duschat kom jag på att jag nog ville platta
håret lite. Roligt med lite förändringar!
Fönade håret nästan helt torrt. Tog lillefönen för den har en 
borste på sig så håret blev lite rakare. Och efter det
kom plattången fram. Allt som allt drygt 1 timme!
Kan ju säga att jag var redo för duschen igen! *fniss*

 Nu är det onsdagen den 11/12 och då är det dans!
Idag blev det årets sista 55 min Latin Jam! *buhuu*
Skoj var det i alla fall! Efter blev det en 20 min powerwalk.

Och nu blev det torsdagen den 12/12 och veckans
sista träningspass. Idag blev det 20 min cykel
och 40 min powerwalk, varav de sista minutrarna
maxade jag stigningen till 15%. DET var jättejobbigt!
Men det var skönt när det var färdigt! ;)

Och kolla vad jag hittade i datorn! Ett gammalt kort!
Bilden är från 1986-87 och jag är ca 18-19 bast.
*hahaha* Jaaa, jag säger då det! Det var tider det! =oD

Inga kommentarer: