2 december 2013

Träning och olycka bland annat

Glömde ju skriva att jag varit på Myrornas här i Skövde.
Och där hittade jag mamsens gamla brödrost! (den främre)
Kommer ihåg när vi satt vid köksbordet på lördags- 
och söndagsmornar och skulle rosta bröd. Vi kom igång
med något snack och VIPS så glömde man bort mackorna
så blev de jättebrända och inte så goda att äta. *hihi*

Ja, ja, en nostalgitripp fick jag i alla fall! =oD

Efter tre dagars vila så var det på´t igen!
Ingen rast och ingen ro!
Kan ju erkänna att jag inte alls hade lust idag!
Men, gick i tjugo minuter till benhinnorna höll
på att strypa mig! Sen blev det ett uppvärmnings
tramp på cykel i sju hårda minutrar. Och till slut
blev det tjugo minutrar "bara" cykling i tempo.

Sen blev det lite armar.

 Köpte en god sallad på Coop Extra här i Skövde.
Tänkte jag skulle käka den nu efter träningen.
Ställde kassen på en stol i köket och gick in till 
sovrummet för att lämna in lite kolliox.
Och DUNS hörde jag! Och när jag kom ut till
köket så hade i stort sätt hela min sallad ramlat
ut på golvet! Not so nice! *morr*

Ja, ja, det är tur att hunden är vegeterian också! *asg*
Pluto gillad salladen jättemycket!

Ja, ja, man tager vad man haver.
Hade även precis handlat ingredienserna.
Här i finns kesella, röd lök, kalkon samt peppar.

Inga kommentarer: