18 december 2013

Träning och inte

 Den 16/12 Svidade jag om och for ner till Actic igen.
Kändes gött! =o)

Den 17/12 när jag åkte hem var det kö och vi stod nästan
helt stilla så passade jag på att fota detta fina träd.
Står vid busshållplatsen vid Elins i Skövde.

Lite senare samma dag for jag ner till Actic igen. 
Och Jenny hade sagt att hon skulle köra spinning.
*hm* tänkte jag. Kollade och det fanns visst plats kvar.

*hövva* Skulle jag våga!? Va f...n why not!
Jag slog till och medverkade på min första spinning!

Och, jag överlevde! *skrattar*
Det var hårt, roligt och jättesvättigt!
Ok det blir fler gånger? Jaaa, jag tror det! =oD

Idag den 18/2 var jag inte lika kaxig! *hahaha*
Känns i låren kan jag ju säga OCH i vaderna!
Så idag blev det en extra vilodag för återhämtning
av en förfallen kropp! *skrattar*
Och idag fick vi hem vår nya pärla!
En splitter ny Volvo V40 av årgång 2014!
Och nu finns det så vi kan prata i bilen om
någon ringer! Himla gött! =oD

Inga kommentarer: