25 december 2013

Stickar

Stickar bland annat på denna stora sjal i garn
som jag köpte när jag var i Tallinn i maj.
Stickar med Addi rundisar nr 5.
Älskar färgerna!

Tar lite tid när jag gjort beställningar och annat
som scrap cards, kviltar/quilt och tränar som en besatt!

Och inte nog med det, jag är å en top down-tröja
till Husbandet som inte är klar heller. Har legat HUR 
länge som helst! *hm* Vill börja på en top down
till mig själv men måste vänta tills andra ufon är klara!

Håller på med några tubhalsdukar också dåra.
Och två olika väskor som ska tovas, en
matta som jag repade upp och började om på, 
och hövva, det är många halvfärdiga projekt som
l.igger. En mössa och ett par vantar kom jag på nu.

Sen vill jag sticka en tunika och en jättefin kofta
till mig själv, MEN det får vänta tills jag är klar
med något! Eller ja, i alla fall några UFON. =o>

Inga kommentarer: