25 januari 2014

Lördag

Idag fick jag finbesök från Karlsborg minsann!
Nettan och Elin kom in.
Nettan, Elin, Bea och jag for iväg till 
Elins, ett köpcentrum, för att kika
på lite kläder på slutrean.

OCH jag fick köra bil!
Eller, ja, vad det nu var! *skrattar*
Bilmärke? Eh, jaaaa, grå! =oD

Den var en sån däringa typ som man kan
välja om man vill köra med automat
eller växlar. Vi hade automat.

Men vars FN fanns bromsarna!!!! *iiii*
*pjuh* DÄR var de! *ujujuj*

Och i en av rondellerna så kände jag att
NU kunde jag köra och drog ner
gaspedalen hela vägen ner till golvet! 
Och vad hände?!
INGET!!!! *iiiii*

Och bilarna kom närmare
och närmare och SEN kom en burn out
och vi for iväg! *asg* Skrattade så jag grät!

Sen ville jag prova det här med kick down 
ni vet som automater har. Och DEN
fanns då ICKE på denna bil, eller?!

Saktade in, drog ner pedalen i bott,
motorn började rusa, lite burn out
och SEN, sen så STEGRADE SIG 
HELA BILEN! Asså, vi skrattade
så vi tjöt fyra tjejer! OJ vilken tokig bil!
Men roligt hade vi! =oD

I torsdags efter träningen blev jag väldigt frusen.
Då åkte mys tofflorna på och en morris. (morgonrock)

Sent i går kväll när jag kommit ut ur duschen så 
kunde jag ju inte lägga mig med blött hår.
Var tvungen att torka det med fönen och se
så ruffsigt det blir! *skrattar*
Ja, det är en badrumsbild ala naturell! ;)

Och nu ikväll har Husbandet och jag haft lite mys!
Vi for iväg till vår favvo restaurant Kryddan och 
käkade väldigt god mat som vanligt! *mums*

Önskar er alla en fortsatt
trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: