26 januari 2014

Söndag

Började dagen med lite stickning på min top-down tröja.
Sen blev det lite plock i huset.

Efter det blev det en liten bit med Pluto innan 
jag for ner till Actic för att träna lite.

Så här fint är det på mitt skåp!
Låset är från Lockisar
och i nyckeln hänger Bam Bam. =o)

Idag blev det spinning igen dåra!
Jag tycker det är så roligt och det
ger mig så mycket! Jag skulle
aldrig ens komma på tanken att pressa
mig själv så hårt som de gör
på dessa pass! Så himla roligt! =oD

Nu ska jag sticka lite till på min top-down
tröja så den blir klar någon gång!

Stickcafé
Glöm inte att kika i kolumnen här till
häger på stickcafeérna här i Skövde. ;)
De cafeér som jag försöker skriva upp är
de som GarnMalin, Hjälpstickan och 
Emmas hem och handarbete har.


Önskar er en trevlig 
söndagskväll!

Inga kommentarer: