5 januari 2014

Söndag kväll

Top-down tröjanhar växt lite.
Det går inte fort men det går framåt.
Lite jobbigt var det att sticka i Cacao,
men det blir bra när det är färdigt.

Åtta extra markörer är med,
så totalt är det nio markörer.
En som markerar varvet och resten
som markerar ökningarna vid ärmarna.

Och inte nog med det, det var hockey på tvn också!
Så jag kollade på facebook, En värsting till syster nr 2
och finalen i JVM-hockeyn menllan
Sverige och Finland på tvn.

Det var så himla spännande att jag
behövde en Cpt Morgan och Coca Cola!

Grattis till Finlands juniorer!

Nu ska jag fortsätta sticka och
kolla på Conan på Sjuan.

God kväll! =o)

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Själv tittade jag på en gammal fil som jag sett förut, typiskt mig. Började på vantar och repade och började om igen, även det typiskt mig, men nu är jag på gång.

Smycka sa...

Det var väldigt spännande kan jag säga, nästan så jag fick huvudvärk! Ibland är det skönt att kolla på en gammal film för då slipper man följa den och kan tänka samtidigt. *ler*