31 januari 2014

Utlottning

Hej på er!
December 2007 gjorde jag mitt fösta inlägg
här på bloggen. I år är det hela sju år sen!
OJ vad tiden går fort!

Med anledning av detta tänkte jag att
jag ville ha en utlottning av lite garner.
Hoppas du vill vara med!

Skriv här i bloggen att du vill vara med.
Välj mellan tre "paket".
Vill du öka dina chanser, länka till din egna
blogg så får du två lotter.

Har du ingen blogg, glöm inte att 
lämna din mailadress i kommentarsrutan.

Paket 1
HPKY
Hand Painted Knitting Yarn
65% Superwash wool,
25% Nylon, 10% Donegal

463 yards/3,5 oz (100 grams)
Needles no 1-3

Paket 2
Två nystan Viking of Norway Flower
60% Acrylic, 35% Polyester, 5% Wool
100gr/3,52 oz, 70 m/75,5 yd
Needles no 6-7

Paket 3
Basic Acrylic dk
100% Acrylic
Needles no 4


Utlottningen pågår till och med 28/2.
Vinnaren dras i vecka 10.

Lycka till!

10 kommentarer:

Cicki sa...

Grattis. Du började ett halvår före mig, tydligen....:-)

Jag är gärna med och tävlar. I så fall paket 3 eftersom jag just nu är inne i en sockstickarperiod. Stickar för att skicka till Hjälpstickan. Då skulle det väl passa bra med härligt neongröna sockor....:-)

Rosenvante sa...

Grattis!
Jag är gärna med och Provar lycka och väljer paket nr 1 om jag skulle ha turen på min sida

Maja sa...

Hej Ulrica!
Grattis!
Att blogga är både kul och givande!
Nu hoppas jag på turen och kommer att länka från min blogg.
Paket nr.1 ser ut att vara något för mig om jag skulle vinna!
Kram//Maja

Anonym sa...

Hej Ulrica!
Grattis till dina 7 år på bloggen.
Jag vill gärna vara med på utlottningen och väljer pris nr 1.

Anonym sa...

Förlåt! Glömde skriva min mailadress. Den är marionua@yahoo.se.
Mvh
Marion

Anonym sa...

Grattis!
Tävlar gärna om paket 3: perfekt till sockor till mitt coola brorsbarn:)

Carina

Pärlmudden sa...

Grattis! Måste man välja? Fina priser alla 3 ju.... länkar såklart
Kramiz mudden...

Unknown sa...

Grattis!!
Jag är gärna med och tävlar om paket nr 1 :)

Nina BF sa...

Jag vill också vara med! Däremot kan jag inte välja paket för alla tre är fina. Länkar i dagens blogginlägg! Kram

http://ninashorna.blogspot.se/2014/02/filtdags.html

Anonym sa...

Grattis!!
Jag vill gärna vara med! Paket nr 1 ser så läckert ut!

ingridgerdin@telia.com

Mvh / Ingrid