21 januari 2014

Träning och ont

 I slutet på förra veckan klagade jag på att jag
hade jätteont i ett knä. Höll även på
att ramla i en trappa! *hm*

Jag googlade lite dåra och det jag fann
som jag tycker stämmer är att
jag troligen har något som heter
irritation i Hoffa´s fettkudde
som finns i knät.

*skrattar* Japp, jag tyckte
 det lät jätteroligt jag också!
Klicka på bilden så kommer ni
till en sida som förklarar mer vad
det handlar om.

Står inget om cykling så jag testade igen och 
det gick jättebra! Yes! =oD

Står också att man inte ska springa, hoppa
eller sådan saker som frestar på  knät i vinkel. 
Och det gör ju inte spinnngen som tur är!

Nämen! Vad hände här?! =oO
Först spinning och nu svullodag på samma dag?!
*skrattar* Why not! 
Kände för det så så är det!

Ha en fortsatt fin kväll!

2 kommentarer:

Cicki sa...

Du tränar ju så intensivt att du kanske överbelastat. Då är cyklingen skonsammare. Säger jag som trampar en stund varje dag.....:-)

Hoppas det släpper iaf.

Smycka sa...

Jag cyklar mest. Gör inte så många squats och andra tokigheter. ;)