8 januari 2014

Träning

Idag blev en lite stressig dag!
For in lite snabbt till Hjälpstickans stickcafé 
i ABFs lokal här i Skövde för att lämna
över en tubhalsduk i Drops Vivaldi, mohair blandning.

Sen for jag iväg och shoppade och sen
självklart träning!

Idag blev det en klassbiljett till spinning.
Andra gången och japp, det är superjobbigt!
MEN, väl värt det!
Man, eller jag i alla fall, blir jättesvettig och
jättetrött! Så himla skönt efteråt!

Jag tackar Jenny för att du fick mig
att prova på denna nya grej, spinning!
Och tack till både Sanna och Jenny
som fick in mig på dans-klasserna!
TACK!

Tyvärr fick jag reda på att instruktören
på den dans-klass vi gick på har slutat!
GAAA!!! Jäla schuit!
Hon var ju så himla bra!

Ja, ja, don´t look back!
Look forward! Och hell yeah,
det finns andra klasser! =oD

Inga kommentarer: