6 januari 2014

Träning och kaffe

I lördags var jag inne på Gina Tricot för att köpa
ett par jeans i mindre storlek än de jag hade på mig.
Men tyvärr var de slut och 32or kan jag
ju inte ha, eller?! *hm*

Kom hem och berättade för Bea som
praktiserat på Gina att de hade föreslagit
ett par 32or till mig och tyckte att de var
ju alldeles dumma! *hehe*

Hon kom ut i hallen där jag stod och drog i 
mina byxor och sa: - Ja, du kan ha ett
par 32or! Dessa är ju alldeles förstora!

Jäla unge! tänkte jag! Men, jag kunde inte
riktigt släppa detta! Kunde det vara möjligt?

Så idag kom jag iväg till Gina Tricot,
gick in och tog fram de ett par 32 or,
betalade och for hem.

Provade dem och se på fan! De gick på!
WOHOOOO!!!! Shit vad glad jag blev!
Japp, träning betalar sig!

Och ja,jag tränade idag också.
20 min cykel och 20 min på gåbandet.

Och precis innan jag tänkte uppdatera min 
blogg så kom jag på att jag har ju inte
druckit kaffe idag! *hahaha*

Så nu kl 22 blir det kaffe!

God kväll folket!

Inga kommentarer: