18 mars 2015

Onsdag 18/3 förmiddag

I måndags cyklade jag till och från min kurs
i fettförbränning som Shake It Now annordnat.

Väldigt intressant kurs och matnyttig! 

Cyklingen till kursen går nedför så den går
ganska fort och är inte så utmanande.

Cyklingen hemåt går det mesta uppför!
Och DET är utmanande och tungt! *ler*


Glömde ju säga att jag fått sommarjobb hos
Transportstyrelsen! Så nu vet jag vad jag ska
göra i sommar. *hihi*


Glömde ju även säga att jag fick ju fint besök idag!
"Fröken" Malin kom och hälsade på!
Fixade lite käk och så.
Jag ska jobba torsdag och fredag i Billingskolan.

Tack Malin! 

Igår var det dags för lite cirkelträning, eller
stationsträning. Olika moment på fem 
olika stationer. Igår var det squats med spark,
step up på en bänk, armhävningar i sidled,
burpees på tjockmatta och sträcka ut arm och
motsatt ben rakt ut för att träna rygg och balans.

Låter inte så jobbigt kanske, men övningarna
görs i tempo och på tid. 
Bra pass!

Cyklingen och cirkelträningen blev mina 
43-44-45 pass av 100 innan midsommar.

Ha en bra dag!

Pssst 
Ja, jag handarbetar också.
Men just nu jobbar jag med ett hemligt
projekt som är en utmaning och kan inte
visa vad jag gör, än. Den 10/4 kommer 
ni att få se vad jag gjort. =o)

Inga kommentarer: