11 mars 2015

Onsdag 11/3 Jobb, ynklig, träning och gosmage

Måndag, tisdag och onsdag har jag
arbetet i Billingskolan som vikarie
i textilslöjd. Jättegoa ungdomar!

Tack Fröken Malin för att du tänkte på mig!

I måndag förs jag som bra den! Gick upp kl 05,30, 
körde Husbandet till jobbet, åkte till mitt jobb och var 
där kl 7. Jobbade till 14,30, åkte och hämtade Husbandet,
körde hem, fyllde på min bag och for ner på kurs x 2.

Kom hem kl 20,15 och försökte kolla livet på "datorn".
Tappade huvudet hela tiden så marsch mot sängen!
Lade mig redan kl 21,30, sov fram till kl 06,15,
körde Husbandet till jobbet, åkte hem och gjorde
mig klar och for till mitt jobb.

Kom hem ca 13,30, frös fortfarande och så 
värkte det i hela kroppen! JÖSSES så jag avskyr
det månatliga!!!! Lade mig i sängen fullt påklädd,
somnade i 1,5 timme, hämtade Husbandet och 
skulle ha tränat men kroppen orkade inte!

Det blev att kurerar mig helt enkelt! 
Se så ynklig jag ser ut! *hahaha*

Idag kom jag i alla fall iväg till träning!
Först styrketräning och sen blev det
hårdrocksspinning med min favvo instruktör
Actic Sködes Alma! JÖSSES så skönt det
känns när passet är klart! =o)

Nu är det inte långt kvar till mitt första barnbarn!
Bea är beräknad till 17/3 så nu så!
Mormor längtar!!!

Nattinatti gott folk!




Inga kommentarer: