26 mars 2015

Torsdag 26/5 Sydag och träning

Idag blev en sydag igen!
Nu blev det en nesse till mig och mina knivar.

Denna variant är efter Majas Paradis mönster.

Efter en lång sydag så blev det dags för lite träning igen.
Kan ju inte påstå att träningsvärken i låren var borta! *hehe*

Känner av mage, bröstmusklerna och axlar också.
Värst  för tillfället är nog höger handled. Och jag finner
inte mina handledsskydd! *gaaa
Ja, ja, iväg till Shake It Now och Norrmalmskolan
för ytterligare ett tabata cardio pass.

Jaaa, varför inte köra lite mer squats, armhävningar
och plankan?! Varför inte köra på de grupper som
redan gör ont!? *hahaha* Kändes inte så skönt då,
men det är skönt efter!

För min del gäller det att vila ben och armar till
på tisdag då vi ska köra testet igen!
Sista för dessa 4 veckor!

Nu är det kvällen!
Nattinatti

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Hm,jag är impad att du ens kan röra dig efter vad du gör, själv gör det ont nästan precis överallt idag, men jag har kört mitt pass och just gått 4 km, nu är det vila som gäller.