8 mars 2015

Söndag 8/3 Värk och träning

Idag har även jag kollat på Vasaloppet.
Blev trött bara jag kollade!
Jösses vilken tung bana för dem!

Grattis till alla som kom i mål!

Ja, jag erkänner, jag har jobbat lite förmycket
med mina händer. *suck* Och inte finner
jag mina skydd heller! *suckar igen*
Har inte behövt dem på ett tag nu, så
jag har väll lagt dem på ett bra ställe!

Ja, ja bit ihop och leta vidare!

Idag har jag varken sytt, stickat eller virkat.
Måste vila händerna någon gång.
Men det är svårt! *ler*

Idag gick Husbandet och jag ut på en promenad.
Eller ja, för mig blev det en Power Walk i och med
att Husbandet har väldigt långa ben! *skrattar*

Det var ju soligt och fint ute så jaa, på med solglasögon.
Men, JÖSSES vad det blåste! Vi höll ju på att flyga bort!
Och tur att jag hade mina solglasögon på mig för 
oj vad mina ögon hade runnit annars! *skrattar*

När vi gick uppåt hade vi motvind och när vi
gick hemåt så hade vi medvind! 

Vi avslutade promenaden med en fika hos
svärmor med man. =o)

Ikväll ringde en av mina vänner och
hon lät inte bra! Hon undrade om jag kunde hoppa
in och vikariera för henne imorgon. Och eftersom
jag inte har något jobb svarade jag självklart ja!
Så imorgon jobbar jag på Billingskolan.

Krya på dig Malin!

Nu, nattinatti!

Inga kommentarer: