5 mars 2015

Torsdag 5/3 Vinst och träning

Vinst

Missade ju att skriva om mitt pris!
Jag hade anmält mig till Majas Paradis
utmaning, Månadens bokutmaning, och hade
förmånen att få vinna scraps av henne!

En tjej från sygruppen och jag hälsade på hemma
hos Majas Paradis och då fick vi se hennes paradis och
ja, det är verkligen ett paradis! Man skulle kunna vara
i hennes rum i flera timmar och fortfarande finna 
nya tyger och annat roligt!

Jag fick en jätteläcker hög med scraps, TACK!
Nu ska jag tänka lite på vad jag vill göra med vad. *ler*

Tack också för att vi fick komma och besöka dig!

Besök
Idag for jag till mitt gamla jobb för att besöka dem.
Men när jag gick över bron såg jag att det 
blinkade som bara den!

*hm* Brandövning? Nä, det var som tur var
falskt alarm! Men, då fick de i alla fall träna
en extra gång.

Käkade lite lunch med några och sen gick
jag igenom huset, 5 våningar, och pratade med
de flesta. Många var på möten.

Men det var en trevlig det!

Träning

Idag drog Shake It Now igång igen!
Och första träningen är alltid ett FYS test.

Hur många:
 Doggies (idioten) springa fram och tillbaka, 
En "pinne" är två streckor.

Push ups/armhävningar

squats/knäböj 

man klarar på två minuter.

Mina resultat:
Doggies - 11 st = +1 sen förra gången

Push ups - 32 st = -29 sen förra gången. Vad hände här??? 
Kan ju bero på att jag har ont i handleden kanske! *hm*

Squats - 83 st = -4 sen förra gången.

Men, jag är jättenöjd!

Go kväll!


2 kommentarer:

Maja sa...

Så trevligt med besök i Paradiset, Ulrica!
Välkommen tillbaka!
Lycka till med både sömnad och träning!
Kram//Maja

Rosenvante sa...

Grattis! Ser en del väldigt fina tyger och du kommer säkert på snart vad du ska göra med det ska du se.
Hur går det med nya jobb? Ett tag var du ju i skolan och vickade, inget sådant ledigt?