31 mars 2015

Tisdag 31/3 Träning och kär

Idag kika solen fram lite då och då så jag
passade på att ta en Power Walk (PW).

Roligt att möta olika människor. När man kollar
vad alla har på sig så är det rätt roligt!
Själv hade jag långa tigts, två linnen och en träningsjacka
som inte var stängd. Och självklart solglasögon!

De jag mötte hade jackor, halsdukar och mössor!
*skrattar* Så olika vi är! *ler*

I kväll var det då dags för nästa FYS-test.
Under 2 min ska man göra så många man orkar.
Gjorde detta för fyra veckor sen och det jämförs
med dagens resultat.
Jag gjorde:
10 doggies (idioten) - (11 förra gången)
50 push ups - (35 förra gången)
102 squats - (83 förra gången)

Hade jag inte tagit min PW tidigare så hade
jag nog orkat fler doggies. Men, så är det!

Känner mig jättenöjd!

Jag är så sjukt nöjd med min turkosa duk!
Den ligger på köksbordet och varje gång jag går
förbi går jag och ler! *hihi*

Håller på att fålla min andra löpare så jag hoppas
den blir klar ikväll eller imorgon!

Nattinatti

Inga kommentarer: