3 mars 2015

Tisdag 3/3 Resultat

Först idag har jag fått umgås med Ann-Louise, Pärmudden.
Vi hade det jättetrevligt!
Blev dock inte så mycket handarbete!
*hahaha* Tack för lunchen!

Idag blir det resultat:
Status efter fyra veckor:

Fett: -2,1%, -3 kg i fett
Muskler: -0,1 kg
Vikt: -2 kg

Nej, det går inte fort, men det är inte meningen heller! 
Hellre långsamt och stanna än rasa och gå upp! 
Jag är supernöjd! 

Till min hjälp kör jag vissa produkter från Herbalife 
och det fungerar jättebra för mig!


Har du någon fråga eller fundering?
Hör gärna av dig till mig: ulricaea@yahoo.se

Go kväll!

Pst Glömde ju säga att jag fick ont i "pekfingertån" 
i torsdags när jag gick, Kände av dem i söndags
men gick vidare på bandet.

Och igår gick jag ju milen och ja, tårna kändes!
Idag när jag kom ut ur duschen så kom jag på
att jag måste kolla tårna. Och vad skådar mina ögon!?

Jo, båda tårna har en blåsa under nageln!
*hahaha* Inte konstigt att det gör ont!
Tänkte att om jag får ut vätskan så lättar
trycket, eller inte!

Jösses så ont jag fick efteråt! *skrattar*
Ja, ja, det är bara att härda ut!
Det kostar att ligga på topp!

Nattinatti!


5 kommentarer:

Cicki sa...

Hur mäter du de olika viktnedgångarna, fett, muskler osv?

Smycka sa...

Det är en speciell våg man väger sig på. Den går att köpa själv om man vill. Vet inte hur mycket den kostar dock. Tror det är från 500 kr och uppåt. =o)

Smycka sa...

Jag vägs på en sådan här våg. http://www.vetek.se/Tanita-Personvag-fett-muskel-ben-vatten-150001kg-BC-545-sv/article Klicka på länken. =o)

Smycka sa...

Eller kopiera och klistra in. *hihi*

Rosenvante sa...

Oj en blåsa under nageln, hur all tid kan man få det???