25 mars 2016

Långfredag 25/3 Tandläkare, Burger King och Mustang

Onsdag 23/3
I onsdags var det då dags för tandläkaren igen!
Och min bästaste vän Nettan gick med mig dig!

Allt gick väl och ja, jag överlevde även denna gång!
Har fortfarande ont idag, 25/3, men det går nog över snart.

Tack älskade vän!





Och mitt Husband kom så fort han kunde
och hämtade oss!

Tack Älskade!




Skärtorsdag 24/3

Idag fick Husbandet reda på att Mustangen som
vi väntar på från USA var redo att hämtas i Göteborg imorgon.

Husbandet fixade till så vi fick låna en liten bärgare

Det roligaste av allt är att Husbandet inte får köra den!
*hahahaha* Man måste ha C-kort! *hahaha*

Efter det for vi till nyöppnade Burger King i Skövde.

Långfredag 25/3
Idag gick resan så ner till Göteborg!
Här är den söta lilla bärgaren som jag körde upp och ner.

Här har vi som synes kommit hem!
Sonen Jerry kom förbi och hjälpte oss att lasta av 
Mustangen. Och tur var väll det! För vi behövde
verkligen lite manpower för att få in den i garaget.

Men, nu står den där!
Och pricken över ieg tycker jag var att på ena rutan 
satt en dekal med Betty Boop! *hihihihi*

Mer bilder kommer sen!

Glad Påsk till er alla!


Inga kommentarer: