8 mars 2016

Tisdag 8/3 Anmälan och tjänsteresa

Söndag 6/3
I söndags betalade Eva och jag 
anmälningsavgiften till årets
Tjejvättern!

Måndag 7/3
I måndags morse for jag med jobbet på tjänsteresa
till Stenungsbaden i Stenungsund.

Himla trevligt ställe!
Och då kan man ju passa på och sticka lite på bussen typ!

Lite utsikt från vår sal och några bilder på mitt hotellrum.
Det var tyvärr lite dimmigt så man såg inte så mycket.

Bild 1: Utsikt från hörsalen
Bild 2: Min hotelldörr
Bild 3: Toadörr och bild på "hallen"
Bild 4: Bild från "hallen" in till min säng
Bild 5: Min säng och kuddar
Bild 6: Bild från hotelldörren rakt fram genom "hallen"

Och på kvällen fick jag lite egentid så då passade
jag på att sticka lite på mitt hotellrum! *hihi*

Tisdag 8/3
Idag var det inte dimmigt så man kunde se bättre.
Fortfarande ingen sol, men jag tycker att bilden
blev fin i alla fall!

Utsikt från hörsalen.

Denna bild är tagen på samma ställe som bilden
jag tog igår. Fast nu är det ingen dimma.

Utsikt från hörsalen.

Borta bra men hemma bäst!
Nu sitter jag i min bästaste soffa och stickar igen!
Just nu är det 396 maskor på stickorna och
mer kommer det att blir för det är lite kvar.

Garn: Kauni 100% ull köpt i Tallinn
Stickor: Rundstickor nr 5,5
Mönster: Eget

Go kväll!




Inga kommentarer: