19 mars 2016

Lördag 19/3 Scrappigt inlägg med naglar

Onsdag 16/3
I onsdags var det dags för lite scrapbooking
med gänget i Ulvåker utanför Skövde
mot Töreboda hållet.

Detta är mitt bagage denna dag! =o)

Utmaning var att använda en stencil.
Har aldrig använd det så det var en
utmaning i sig! *hahaha*

Men, jag blev nöjd i alla fall!

Fredag 18/3
I fredags knäckte jag min högra tumnagels gelé!
Ja, ja, fjorton dagar gamla naglar så är det bara 
att göra om dem igen! *ler*

Och då blev det att prova en ny färg, nr 24
brown-red termogel = 
kalla naglar bruna och varma naglar röda
med lite glitter. =o)

Lördag 19/3
Idag var det dags för lite scrapbooking maraton igen!
Denna gången var det i Skultorp där jag bor!
Typ 5 minuters promenad dragande med detta bagage!

Fotona gör inte korten rättvisa tyvärr!

Detta var mitt bidrag till första utmaningen.
Att använda detta tryck och "Grattis"-stämpeln.

Jag fastnade för länge inne hos Idas Magasin
som var på plats och sålde en massa fina grejs!

Så mitt bidrag blev ganska platt! *hahaha*
Lade till glitter and glamour i efterhand och 
blev riktigt nöjd!

Sen blev det lite stiltje,
men efter ett tag kom detta kort fram!

"My little car"
Går i rosa/lila/grönt.

Lite bättre ljus här.

Köpte även två berlocker från 
Smyckesdesign by Pia.
Hon har en sida på facebook som heter så
om ni är intresserade.

Nattinatti!

Inga kommentarer: