4 mars 2016

Fredag 4/3 Uppsamlings heat

20/2
Husbandet och jag köpte en liten tacos bricka
hos Coop Xtra. I vanliga fall så är de jättestora!
Denna var perfekt för två personer!

27/2
Var på scapbooking date!
Himla trevligt!
Gjorde tre hemliga kort! =oD

28/2
Följde med Nettan till Skara för att kolla när
finaste Emelie skulle spela handboll!
(Nettans dotter 11 år)

De va jätteduktiga!
De flesta av tjejerna har bara spelat sen i oktober!
Hejja IFK Karlsborg!

2/3
Var på scrapbooking date igen.
Idag var utmaningen att göra ett barnkort
med en grön bit papper.

Mitt bidrag blev denna lilla söta.

Och när jag kom hem gjorde jag detta kortet till
min lille Far som fyllde 70 år den 3/3.

Grattis igen lille Far!

Och inte nog med det!
Jag gjorde även mina nya naglar!

Detta är en färg som kallas termogel.
Den rosa färgen är när nageln är varm
och den lila färgen är när nageln är kall.

4/3
I morse gjorde jag en omelett på 4 minuter 
i min fina EasyDelight från Tupperware!

Den övre bilden är från i tisdags
och den undre från idag!

Mums!

Idag innan jag skulle till min frisör Sören så tog jag
en fika på stan hos Redfellas. Har aldrig fikat där men
får ju säga att OH så god beagle med kyckling, mozzarella
och tomaten var! Och självklart en latte till!

Här hos Sören Willson så blev det till att toppa håret!
Har ju inte varit här på fyra månader! *hahaha*


Nu så är det dags att njuta av ett glas rött vin!
Önskar er alla en härlig helg!

~  ~  ~  ~  ¤  ~  ~  ~  ~ 

Och vill ju säga att från den 1/1 har jag gått ner totalt 2,1 kg.
Det är inte mycket och sakta går det! MEN, det går
NEDÅT! Och bättre långsamt så kroppen hinner med.

Och jag har tappat 10 cm i midjan.
Känns bra och jag mår bra!

Som sagt, ALLT beror INTE på träningen,
utan det MESTA beror på vad man ÄTER.

tjing tjing!

1 kommentar:

Tumlaren sa...

Väldigt fina kort du gör och Grattis till nedgången! Bättre sakta men säkert, tror jag. Jag kämpar också men har ingen egen våg så det blir spännande när jag är där den jag brukar väga mig på är nästa gång och se om det händer något på den. Jag har börjat med vattengympa en gång i veckan sedan v 1. Trevlig helg!