22 mars 2016

Tisdag 22/3 Träning

Idag tog jag ut min friskvårdstimme på jobbet.
Och när jag kom hem var Jerry (sonen) hemma med
lilla hunden Leo. *JIPPIIII* 

Husbandet, Jerry, Leo och jag gick ut på en liten promenad
Himla mysigt!

Vi gick inte fort och i varje uppförsbacke så känns
den däringa jäla sätesmuskeln av!  *morr*

Hoppas att jag hinner bli frisk från detta innan
spring för livet är i maj och tjejvättern i juni.

Vi fick se en fin solnedgång och lite senare inne
så kröp Leo upp i Jerrys knä och mös lite.

En bra avslutning av dagen!

Imorgon kommer det inte vara en rolig dag!
Det är dagen D! 
Jag ska till käftis! Tandläkaren! *hövva*
Husbandet blev fast i ett viktigt möte och 
Erica (ena dottern) har gått och blivit sjuk!

Då ställer min bästaste vän Nettan upp!
Tack underbara du! Älskar dig!

(har tandläkarskräck och får knock out medicin
och få inte vara själv)

Så imorgon blir det ingen uppdatering!

Go kväll!

Inga kommentarer: