28 mars 2016

Måndag 28/3 Lite handarbete och träning

 
Har kommit lite längre på min megasjal.
Nu är det 410 maskor på linan och 2 ökningar kvar
innan jag kan virka en kant runt den.

Garn: Kauni 100% ull köpt i Tallinn
Stickor: Rundstickor nr 5,5
Mönster: Eget

Idag läs solen och jag tänkte att det skulle vara bra
att röra på sig lite ute i det fina vädret.

Försökte springa lite men benhinnerna skrek
och sätesmuskeln var väldigt motsträvig! *hm*

Ja, ja, bara att sänka tempot och försöka låta alla
delar av kroppen att hänga med! *hihi*

Varför skynda snabbt när man kan skynda långsamt
och förhoppningsvis kan få vara hel!?

Att vara ute i det friska fina vädret var 
tydligen väldigt påfrestande!

Så det blev en power nap med min finaste
restgarnsstjärnfilt och min megasjal som är virkad 
och stickad i samma garn som sjalen ovan.

Nu är det dags för lite Star Wars på TVn.
Go kväll!

Inga kommentarer: