1 september 2016

Torsdag 1/9 Handarbete och träning

Onsdag 31/8
Igår var det dags för Ulvåker scrapparna.
Blev ett dopkort som är sålt.

Blev väldigt nöjd!

Detta var mitt bidrag till dagens utmaning.
"Du är fantastisk" 
Pris 25 kr + porto 
Stängs med ett band.

Torsdag 1/9
Idag var jag förbi Billingskolan hos Malin och hämtade
trikågarnet som hon så snällt handlade åt mig på
syfesstivalen i Göteborg.

Det blev ett meganystan på 1,9 kg! =oD

Sen for jag till en annan tjej och hämtade dice
(scrapbooking grejs) på ett annat ställe.

Och så var jag på syträff med ena gruppen.
Det var himla roligt att träffa dem!

Sen nu i kväll så var det dags för Shake It Now
gruppen. (träning) Idag var det fystest som gällde!

Jag har som jag skrivit förut två jätteblåa stortår
och nej, de är inte att leka med! Jag tömde dem igårkväll
och idag innan träningen för att få på mig skorna och det
funkade bra faktiskt!

På två minuter ska man göra så många repetioner
av olika delar.

Armhävningar 31 st 
Squats 80 st
Plankan 35 s
Idioten (springa fram och tillbaka) 14 ggr

Om fyra vecko får vi se om jag har förbättrat mig!

Imorgon blir det Quiltköping (Lidköping)!
Ska bli så roligt!
Det är bara vart annat år så OJ vad jag har väntat!

Nattinatti

Inga kommentarer: