27 september 2016

Tisdag 27/9 Sista strålningen!

På förmiddagen idag fick jag denna fina bukett
av mina älskade bonussyrror,
Anette, Maria, Eva och Elin Stohlbin!

Tack finaste ni!

Sen for jag ner till Göteborg igen!
Fast denna gången var den sista, 16/16! 
Jippie!

Klar med strålningen och ett läkarbesök.
Har mått illa i drygt 3 månader av medicinen.
Och nu har jag strålningsskador som är jobbiga.
Ja, ja, det finns alltid de som har det värre!
Och skadorna läker fort hoppas jag! 

Och när jag kom hem ikväll så fick jag en underbart
vacker rosbukett av mitt Husband! =oD

Tack Älskade!

Jättestort tack till er alla som har stöttat
mig när jag strålats!

TACK fina ni!
Det kändes jätteskönt!

Idag kom denna fina ängel som jag köpt av 
Mys dotter Fnuff. Det är en stickmarkör
men jag kommer ha den tillsammans med min
Buddha som jag har i mitt nålkuvert. =oD

Och jag stickar på ytterligare ett par barnsockar!
Nej, jag är inte klock! Vet ju inte ens om de passar!
*hahaha* Ja, ja,  det är roliga att göra!

Garn: Kommer inte ihåg vad det heter. 
Men har för mig att det är bomull/bambu.
Stickor: 3
Mönster: Ulricas Design

Inga kommentarer: