12 september 2016

Måndag 12/9 Strålning och handarbete

 
Idag var det dags för kur nr 5 av 16.
Jag "tillhör" rum 8.

Har ont i mitt vänstra bröst! 
Det värker, är svullet och börjar rodna eller
vad man säger. Det märks att det strålas i alla fall.
Har fått en salva som jag ska stryka på men fy
så fet den är! *blä* Gillar den inte! =o(

När jag kom tillbaka till Skövde for jag en sväng
till Elins Esplanad (ett köpcentrum i Skövde).

Där kikade jag lite på H&M och blev med
en tunika och ett linne för 100 kr! 
Det visade sig att det var rabatt på tunikan
och det var ju inte helt fel! =oD

Efter det gick jag äntligen till Synsam.
Fick en tid där på fredag. Ska bli intressant
och se hur mycket sämre jag ser! *hahaha*

Och efter det blev det en hasselnötslatte
på Waynes Coffee och lite handarbete.

Garn: Louisa Hardings yarn Pittura 
75% ull, 25% viscose
Virknål: 5
Mönster: Ulricas Design

Har kommit lite längre på Magdalenasockan också.
Det går framåt även här! =o)

Garn: San Francisco Color 209
Stickor: 3
Mönster: Magdalenasockan, Järbogarns blogg.

Inga kommentarer: