5 september 2016

Måndag 5/9 Ullared, handarbete och strålning

Söndag 4/9
Har kommit lite längre på fruntimmerssockan.

Mönster: Järbogarn  blogg Fruntimmerssocka
Garn: Opal
Stickor: 3

Eftersom jag inte mått så bra idag så tyckte mitt 
älskade Husband att vi skulle göra något innan han
far till Kina igen.

Så vi for helt plötsligt till Ullared! =oD
Och i bilen blev det lite handarbete med ett
utrikiskt garn. Vet varken kvalisort eller så.

Vad det ska bli? En fuskpolo hoppas jag.

Mönster: Ulricas Design
Garn: Ingen aning
Virknål: 3,5

När vi kom fram till hotellet stod denna lilla skönhet på disken!
En liten vagn med vagnspluppar i! =oD

Detta blev vår vagn för kvällen!

Detta var vårt lilla rum.

Och efter en liten runda inne på Gekås så
blev det middag på Harrys sportbar.

Måndag 5/9
Idag var det så dags för min första strålning.
Husbandet var med mig hela tiden och det kändes tryggt!
Det tog lite tid, ca 1 timme innan de fick i ordning
på alla delar och mått som skulle stämma.
Och min andning såklart.

Nu har jag "bara" 15 strålningar kvar.

Kom hem i eftermiddags och var bra trött!
Inte sovit så bra och känner mig inte direkt trött
nu heller. Av medicinen Tamoxifen mår jag skit!
Annars mår jag bra!

Nattinatti alla fina

Inga kommentarer: