10 september 2016

Fredag 9/9 Lite blandat

Har ju glömt att visa min badrumsmatta!
Den mäter 75 cm i diameter och 1,9 kg trikå, virknål 8.

Nu är det inte långt kvar på fruntimmerssockorna.
Mönster: Järbogarns blogg
Garn: Opal
Stickor: 3

Idag lämnade jag Husbandet på Landvetter.
Han ska jobba i Kina igen i 14 dagar. Känns ju sådär dåra!
Vi trodde att min strålning skulle vara klar i
augusti, för de sa onkologen. Men eftersom 
strålningen inte började förrns den 5/9!

Ja, ja, kom lite tidigt till Sahlgrenska och gick in och 
tog en fika. Stickade även en liten stund.

Detta var strålning 4/16.
1/4 del av strålningen är klar!

När jag kom hem så kände jag för att scrappa lite.
Gjorde två beställningskort som jag inte kan visa än.

Gjorde även detta kort

Dreamcatcher
Pris: 25 kr + porto

Inget kuvert men ett band som stänger 
kortet bifogas. I och med blommorna
får inte kortet plats i ett kuvert.


Nattinatti alla fina < 3

Inga kommentarer: