13 september 2016

Tisdag 13/9 Lite panik ...

Fick lite panik imorses!
De hade börjat att gräva ner rör till fibern i gatan.
Och traktorn stod utanför min dörr och börjar
de gräva innan jag åkt så kommer jag ju inte ut!!

Sprang ut, hoppade in i bilen men såg att 
röret hängde på staketet så jag kom ju inte ut
från garageuppfarten!

Och inte nog med det, traktorn backade och höll
på att stänga in mig! *hövva*

Jag hohoooade och fick deras uppmräksamhet
och då kom två killar och höll upp röret så
jag kunde backa ut och köra ner till 
Sahlgrenska i Göteborg!

*pjuh* Det var nära! =oD

Väl nere gick så gick det bra i alla fall.
De var lite sena idag men jag hann bli klar i tid.

Tack fina ni på rum 8!

Hann bli klar? Jo, igår så ringde ABF på mobilen
när jag var på väg ner och japp, jag har varit på
anställningsintervju mitt i allt! *hahaha*

Jag berättade för henne vad jag gjorde och hon
var mycket förstående och erbjöd mig intervju i alla fall.

Strålningen skulle vara kl 11,05, kom in ca 11,35
och blev klar ca 11,55. Hade betalat till kl 12,20 så
jag hann i alla fall.

Intervjun var kl 15 i Tibro så det var ju bara att
sätta sig i bilen och fara iväg! =o)

Kom fram i tid och nej, jag körde inte förfort!
Intervjun gick bra och jag vet inte när jag får svar.

Efter det for jag tillbaka till Skövde för att hämta min son
Jerry. Vi for vidare till Ulvåker till min svåger som
fyllde år idag. Gjorde ett kort till honom igår 
som han fick idag. =o)

Efter det körde jag hem Jerry och när jag passerade
Shake It Now gruppen såg jag att de skulle
börja träna så jag körde ett varv i rondellen och
vände om och gick in och sa hej till alla.

Totalt körda mil bara idag ca 42 mil! =oD

Min minitubis blev klar idag också!

Garn: Louisa Hardings yarn Pittura 
75% ull, 25% viscose
Virknål: 5
Mönster: Ulricas Design


Inga kommentarer: